De fleste virksomheder har travlt, og de vil helst ikke spilde for meget tid på kunder, der alligevel ikke er interesserede i det, som virksomheden kan eller vil sælge. Dog har virksomhederne ikke tid til at spore sig ind på, hvilke kunder der rent faktisk er villige til at sætte sig ind virksomhedens kompetencer. Det resulterer ofte i, at virksomhederne må gå fra mislykkede møder, der ikke ledte til videre aftaler. Dog kan dette undgås via. mødebooking. Vil du vide mere om, hvad dette er, kan du læse med videre herunder.
Hvad er mødebooking?
Mødebooking er en form for telemarketing, og det går helt overordnet ud på, at en sælger tager direkte kontakt til eventuelle kunder via. telefonopkald. Målet med dette er helt enkelt, at du som virksomhed får planlagt de møder, som giver allermest mening for din forretning. Fordelen ved dette er, at du ikke bruger mere tid og flere ressourcer end nødvendigt på at afholde møder. Som virksomhed har man ikke overskud til at spilde tid på kunder, der i sidste ende ikke er interesseret. Det handler i stedet for om at få de rigtige kunder ind til møderne, så der kan blive kørt nogle salg i gennem systemet. Sælger har inden mødet fundet frem til nogle kunder, der helt oprigtigt er interesserede i at komme til et møde. Du som virksomhed har fremsagt dine krav og forventninger inden mødet, så der ikke er nogen tvivl om, hvad mødet gerne skulle ende ud med. Dermed bliver der kun stablet møder på benene, som rent faktisk gavner virksomheden.
Er du interesseret?
Er du interesseret, og vil du gerne høre mere om mødebooking, kan du tage kontakt til Partner Dialog, som kan hjælpe dig videre. Gør det du er bedst til og lad andre booke dine møder for dig. Det kan godt betale sig!